Základem naší práce je vzdělávání. Náš tým tvoří pedagogové a to se odráží v naší práci, naše programy nejsou jen výplní, jsou promyšlené, provázané, zábavné a spojují zdánlivě neslučitelné. Mají jasné cíle, pedagogické přesahy i vzdělávací záměry. A když se při nich děti baví, zároveň se i učí. A to ideálně tak, že o tom sami nevědí. Do našich programů promítáme naše osobní zkušenosti, reagujeme na potřeby společnosti a hledáme cesty pro předávání hodnot, tradic, a kvalit, které jako společnost potřebujeme.

Žijeme hrou – Věříme, že učení a rozvoj jsou nejúčinnější, když jsou zábavné a interaktivní. Hrou a zážitky podporujeme děti a mladé lidi, aby objevovali nové dovednosti a hodnoty.

Zvyšujeme odolnost – Jsme přesvědčeni, že schopnost zvládat výzvy a překážky je klíčová pro úspěch v životě. V dnešní době, kdy jsou děti často chráněny před výzvami a neúspěchem, je důležité budovat jejich odolnost vůči stresu a nepřízni, aby byly lépe připraveny na životní výzvy.

Principy na kterých stavíme:

Nastavujeme hranice – Chápeme, že jasné hranice a pravidla jsou základem pro zdravý vývoj a pocit bezpečí. Stanovujeme hranice, které umožňují dětem a mladým lidem cítit se jistě a chráněně při objevování světa.

Jsme si blízcí – Víme, že fyzický dotek a blízkost jsou důležité pro budování důvěry a sociálních vazeb. Vytváříme prostředí, kde se děti a mladí lidé cítí být součástí skupiny a mohou budovat pevné vztahy s ostatními, což je v současné digitální době často zanedbávané.

Tvoříme celky – Věříme, že vzdělávání a osobnostní rozvoj by měly být komplexní a propojené. Vytváříme programy, které jsou systematické, logicky propojené a podporují dlouhodobý rozvoj dětí a mladých lidí.

Nebojíme se emocí – Rozumíme, že emoce hrají zásadní roli v procesu učení a osobnostního rozvoje. Vytváříme bezpečné prostředí, kde mohou mladí lidé prozkoumávat, vyjadřovat a chápat své emoce, což jim pomáhá lépe zvládat své pocity a budovat emoční inteligenci.

Chci vědět víc!